პროექტი


სასწავლო პროექტის გეგმა
პროექტის სახელწოდება:   წიგნი-ჩვენი საუნჯე“
პროექტის მთავარი იდეა(თემა): მოსწავლეები პროექტის ფარგლებში შეისწავლიან  კლასგარეშე საკითხავ მოთხრობებსა და მათი ავტორების მცირე ბიოგრაფიებს.შექმნიან ილუსტრაციებს წაკითხული ტექსტიდან გამომდინარე.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ნაკლებად კითხულობენ არა საპროგრამომასალას ან  იშვიათად ეცნობიან ისეთი მწერლების შემოქმედებას , რომლებიც არ ხვდებათ სახელმძღვანელოში.
პროექტის მიზანი:  პროექტის მიზანია გავაღვიძოთ ინტერესი მოსწავლეებში კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურისადმი,  გაიუმჯობესონ კითხვისა და ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევები. ისტ ტექნოლოგიების გამოყენების უნარ-ჩვევები.მოსწავლემ შეძლოს ინფორმაციის მოძიება, კლასიფიკაცია, ანალიზი. თანატოლებთან კომუნიკაცია და შეგროვებული ინფორმაციის გაზიარება.
მონაწილეთა ასაკი: 8-9 წელი
ვადები ხანგრძლივობა: ოთხი კვირა
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
წაკითხული ტექსტებიდან გამომდინარე, მოსწავლეები ქმნიან ილუსტრაციებს , აწყობენ გამოფენას.
ასევე მწერლის ბიოგრაფიისა და წაკითხული ტექსტის მიხედვით , მასწავლებლის დახმარებით აკეთებენ კედლის გაზეთს და პრეზენტაციას სლაიდების გამოყენებით.
პროექტისთვის საჭირო რესურსები: 
1.ოტია იოსელიანის -”დაჩის ზღაპრები”

2.არჩილ სულაკაურის- ”სალამურას თავგადასავალი”.

3.ვაჟა ფშაველა - "მუცელა”
4. ლუის კეროლი - "ალისა საოცრებათა ქვეყანაშ
5. ასტრიდ ლინდგრენი-"პეპი გრძელი წინდა".
პროექტორი, მოსწავლის ბუკები, დიდი ფორმატის ფურცლები, მარკერები, წინასწარ გამზადებული ფოტოები.

პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
პირველი კვირა-
·         დავაჯგუფებ მოსწავლეებს  შემდეგი აქტივობის გამოყენებით:
მათემატიკური მოქმედებები
მოსწავლეებს ურიგდებათ ბარათები. ერთ ბარათზე გამოსახულია მათემატიკური მოქმედება, ხოლო მის მეწყვილე ბარათზე - ამ მოქმედების პასუხი ან ამ მოქმედების შესრულების მეორე ვარიანტი. მაგალითად, თუ ერთ ბარათზე წერია 3 x  3, მის წყვილ ბარათზე ეწერება 9. 7+2, და ა.შ.
·         დავალებების დანაწილება- მოსწავლებს ჯგუფების მიხედვით უნაწილდებათ ავტორები, რომელთა მცირე ბიოგრაფიაც უნდა მოიძიონ და დაახარისხონ. პარალელურად კითხულობენ ნაწარმოებებს, რომლებიც ერთი კვირის განმავლობაში უნდა დაამუშაონ.
მეორე კვირა
·         თითოეულ ჯგუფთან სამუშაო შეხვედრის დროს განვიხილავთ წაკითხულ ნაწარმოებებს , გაურკვეველ საკითხებს . ჯგუფებს ეძლევათ მითითება დაინაწილონ მონაკვეთები და გააკეთონ მათი ილუსტრაცია .
მესამე კვირა
·         მოვიძიებთ სურათებს, ვაკეთებთ კედლის გაზეთებს და  ვქმნით ელექტრონულ რესურს ( სლაიდებს ) . ვემზადებით პრეზენტაციისთვის.
მეოთხე კვირა
·         ვაკეთებთ პრეზენტაციას.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული ენა და ლიტერატურა. ხელოვნება . ისტ ტექნოლოგიები.
შედეგი-მოსწავლეების დიდი ინტერესის გამოვლენა ლიტერატურისადმი;  შემოქმედების შესწავლის მოტივაციის აღძვრა; კითხვის, აზროვნების, წერის, ისტ–ის გამოყენების უნარების , პრეზენტაციის , განვითარება. ურთიერთთანამშრომლობის, კომუნიკაციის უნარების გაუმჯობესება.
პროექტის ხელმძღვანელი: ნატო მაჭარაშვილი
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: natamacharashvili91@gmail.com.

No comments:

Post a Comment